endast tomten är....

JULLOV NU :D hur skönt som helst : ) skönt med nästan tre veckors lov, och jag ska bara slappa har jag bestämt :) mm igår var jag med emil och emelie hemma hos emelie : ) kollade på american pie/BETA HOUSE, kanske hur bra som helst :D haha, men något sjuk kan man väl säga :p sen låg vi i en fin hög i sängen och emelie ringde runt och drygade med massa folk ett på natten :p mysigt de ;) mamma ringde mig vid halv två och vela att jag skulle komma hem...men så blev det inte :) låg kvar till typ tre sen åkte jag och emil hem så emelie fick sova i fred :b haha! Snart ska jag ner på stan och handla lite grejjer till ikväll på maskeraden :) jag och emelie kommer att vara asheta :P taaaggaaa!!! ska ut med siri en sväng nu sen ska jag ta mig en cykeltur ner på stan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0