now there's not even breathin' room between pleasure and pain

jahappp... ännu en dag med dötrisst väder! regnigt och blött... men idag var det ju lite kallt i alla fall :) hoppas det blir snö till jul, annars jävlar ! gick skitbra idag på mattelektionen, börjar förstå "logiken" som inte finns :D hah!
hade håltimme som vanligt idag mellan 10.00 och 12.30.. så då pluggade jag lite matteläxa som jag fick av käre gunnar! på eftermiddagen har vi förberett inför julbordet imorgon.. har bytt kök nu till varmkök, mitt favoritkök :) fullbokat i restaurangen så imorrn blir det slit hela dan! men sen avslutar vi ju med att själva äta julbord .. MMMMM! :D fett gott! skalade även nästan 40 kg potatis idag, en riktig höjdare :D haha... och idag åkte sarre och emme till norge och är borta i en vecka :( men dom skulle hälsa späckhuggarna från mig :D
och så fyller min bäste vän angelica 18 jävla år idag !!! :D tänk, vi har känt varann hela livet, och vi är fortfarande lika bra kompisar... :) underbart! så nu taggar vi till på lördag ;)
snart ska jag iväg på träning också, känner mig lite hängig, måste hinna plugga lite också innan!

och imorrn ska jag bara slappa HELA DAGEN :D

backyard babies - love <<<<<<<<<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0