schtekers

Kanske ägde Lusseinnebandyn i fredags-lördags :D vann alla matcher och spelade en oavgjord, det tog oss till final och vinst !!! :D helt otroligt.. låg under i finalen med 1-3, då sköt adam från vårat mål rakt in i deras mål på andra sidan, kanske hur skönt som helst, sen fick vi i ett till så det blev oavgjort och då avgjordes det på straffar .. vi som hade johan i mål då var självklara vinnare :D sååå kom hem fem på morgonen och somnade vid halv sex : ) sen väckte mamma mig halv tre, och då var jag fortfarande trött :) så då gick jag upp och åt mat sen duschade jag och gjorde mig iordning och gick hem till angelica för vi skulle fira henne för att hon har fyllt 18 :) det var riktigt trevligt! och jag vann över emma på singstar, och det är inte dåligt det inte ;) sen åkte alla hem men jag angelica och emma satt kvar och spelade buzz i nåra timmar, sen gick emma hem och jag och angelica gick och la oss (: jag som hade varit uppe hela natten innan låg och pratade med en sovande angelica... :D 
Är hemma nu och kikar på Liverpool - Manchester United :) sen ska jag och pappa kolla på nyaste Halloween :D sen kan jag lova att det blir sängen ;) mm skönt ska det bli :)

hellogoodbye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0