två kladdkakor i en smäll

kollade nyss på Rambo - First Blood med pappa :) den var bra den! idag har sara varit här och hjälpt mig med matten, och jag fattade på en gång ! om man jämför med min sketna mattelärare så är hon bäst :D haha! men i alla fall så har jag mått skit idag, vet inte vad det är, så jag struntade i träningen och pluggade lite matte och bakade kladdkakor :) pappa skulle tydligen ha med sig nånting till jobbet, så jag fick baka litegrann :D tänkte att när jag bakade kunde jag lika gärna göra en till mig själv på en gång :) haha!

helgen har varit helt okej :) i fredags var vi i järbo och kollade på idol-finalen, tillochmed jenna och linne följde med :D sen kom johanna också, alltid lika trevligt :b sen spelade vi lite poker och så... jag låg ju inte i toppen, men det är ju bara som vanligt :P på lördagen var jag hemma hos angelica och madde för madde har fyllt 16 och hade middag och mys hemma :) käkade och sånt sen gick vi till nån skitfest i norrsätra, sög totalt :P så vi gick hem igen... men det var som sagt dålig stil av vissa som hade planerat in att gå på fest , fast att madde hade bjudit hem dom på middag... hur tänker vissa?! blir arg bara jag tänker på det!!  jaja, imoron fyller angelica 18 !! :) och på lördag är det middag hos henne, ska bli riktigt kul ! :D och på fredag är det lusseinnebandy också, tagggaaa!

bye then..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0