VAD HÄNDE MED VINTERN ?

i tisdags var det ju som sagt en rikitg skitdag! men sen blev jag lite gladare mot slutet av dagen : ) emelie och jag gick till kvantum och handlade efter skolan sen gick vi hem till henne och bakade lussebullar :D snacka om att dom blev goda! sen lagade vi spagetti och köttfärssås, smarrigt det med :) mamma kom och hämtade mig så skjutsade hon mig till träningen!
igår var jag och angelica i valbo och shoppade julklappar och lite annat :) köpte julklappar till brorsan och mamma och en tröja och lite saker till mig själv :) vi inskaffade oss en kundvagn eftersom det blev så oerhört mycket påsar ;) hahaha! så gick vi till IKEA och sen tänkte vi åka hem, men då var det en timme tills bussen skulle gå, så då gick vi in i valbo igen :) på bussen hem vet jag inte vad som hände, men vi var väl trötta, och alla på bussen fick höra om mitt och angelicas liv, och jaa det var nog väldigt intressant :) så kom angelica mamma och hämtade oss på resecentrum och så åkte jag hem o la mig o sov :)

och idag hade vi idrott kvart över åtta till halv tio, så slutade vi efter den :p skönt som fan.. :) nu tänkte jag slå in lite julklappar sen blir det käk och sen träning :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0