WHO KNEW

tre timmars håltimme, kul hörde jag... och matteprovet gick åt helvete, men det visste jag ju redan! så nu har jag degat framför datorn i skolan i en och en halv timme, ska väl sitta här i två timmar till tills jag börjar.. är så jävla trött just nu, mår inge bra och jag vet inte varför.
imorgon ska jag i alla fall åka till valbo med angelica, det ska bli hur kul som helst! och  på torsdag hoppas jag att sara ska hjälpa mig lite med matten! så att jag får göra ett omprov på den där skiten! fyfan vad jag hatar matte..
sket till och med i träningen igår för att jag mår dåligt, anna mådde inte heller bra sa hon, kanske är nåt som går nu, inte fan vet jag. får se om det blir träning ikväll, men det blir det nog!
match på torsdag mot GGIK ... sen på lördag har vi match i valbo klockan fyra sen ska jag hem till angelica för madde fyller år på fredag så hon ska ha middag då... jag och angelica ska väl hjälpa till med nåt..

annars..
depp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0