imagine!

Jahapp, fan  vad det händer saker! Här i bloggen har jag ju inte alls skrivit någonting om att jag har varit i Norge för ett tag sen i tre veckor :) Men det har jag i alla fall, jag och Lina åkte dit som utbytesstudenter och hade dom bästa dagarna i våra liv! Herregud vad kul vi hade, önskar att man kunde spola tillbaka tiden ibland alltså. Älskar verkligen Norge! I alla fall så har två tjejer som vi träffade där på deras hotell & restaurangskolan kommit hit till oss nu och ska vara här i tre veckor :) Dom kom i måndags och då var jag och Lina ut och åt med dom, sen på igår åt vi med dom i restaurangen på skolan! Vi ska väl åka in till valbo och gå på bio och grejja lite med dom ! :D Så det är ju superkul att dom är här :)

Idag skulle jag egentligen ha varit ledig från skolan, för när jag var i Norge gjorde min klass praktiskt serveringsprov.. Så jag fick göra mitt prov idag när min klass var ledig, men det var väl skitsamma egentligen :) Det gick i alla fall superbra, älskar servering för den delen :) Klockan fyra kom mamma till skolan för då skulle jag ha utvecklingssamtal, och det gick som vanligt hur bra som helst :D allting flyter på som det ska!

Efter det åkte jag och mamma hem. Så när jag kom hem åkte jag och pappa till Valbo på en gång för jag skulle köpa ett par SthlmDG skor och pappa skulle in på IKEA och köpa en hylla :) Gick in i köpis en sväng så köpte jag även en ny affisch, John Lennon-Imagine, kanske världens finaste :) Såå när jag kom hem från Valbo ringde Emilia och ville att jag skulle komma till henne, men vafan, ikväll är det ju LIVERPOOL på TV ! Det kan jag inte missa, men det tyckte hon såklart att jag skulle skita i ;) men NEEEDU EMME! never!


även en bild på mina nya skor, jag har dom i svart :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0