Nåt Gammalt, Nåt Nytt, Nåt Lånat, Nåt Blått

Har jobbat HELA helgen, fredag, lördag och söndag :) Mycket trevligt vill jag säga! Har gått bra hela helgen, men vissa sura tanter och gubbar får man ju räkna med, har dom inget bättre för sig än att gå till IKEA restaurangen och klaga på nyanställda i kassan??? tydligen inte.. menmen, "det finns inga besvärliga kunder, bara kunder med besvär!" . I alla fall, i lördagskväll fick jag och Marte skjuts av mamma till affärn så vi kunde handla tacos! Sen åkte vi tillbaka till vandrarhemmet så lagade jag, Marte och Linda tacos. så kom Emelie sen också :D helt sjukt skön kväll ! Skrattade så att tårarna rann, :D helt klart skönaste kvällen på länge ! Kikade på körslaget, och herregud, Brolle måste vara den snyggaste människan på hela jordklotet (efter Johnny Depp) ! Och Emelie, han är inte från Sandviken... :b

Jag har nyss kommit hem från den sista teorilektionen! Jag och Annika satt och pluggade teori innan, och jag klarade fas A efter några försök :b  nu ska jag i alla fall plugga till provet på onsdag, likaså imorgon! Sen på onsdag har jag ju provet + match i rättvik på kvällen, och på torsdag har jag min första körlektion på körskolan, känns inte som att jag får så mycket fritid nu för tiden, plus att Linda och Marte är här från Norge så då vill vi ju vara med dom också, :) men nu ska jag sätta igång med pluggandet!


"du kan ta en miljon i dricks"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0