snurra du min värld!

nu var det längesen jag skrev något vettigt här ! kanske för att jag inte har nåt vettigt att skriva? i alla fall så måste jag säga att det är otroligt fint väder ute idag, :) Det var så himla fint väder att jag och Angelica och Siri gick ut i skogen och gick en promenad, hade även med oss varm choklad och mackor, kanske hur mysigt som helst :) Men blött var det i skogen, så det var gummistövlar som gällde :p finns även en söt bild där nere på Angelica och Siri :) det är superdålig kvalité eftersom jag knäppte med min mobilkamera , men den är fin ändå :) Siri är puss sugen

Idag har det var en helt sjuk seg dag i skolan, har matte som slutar klockan 10, sen har jag håltimme till klockan 12:30.. men de är väl skönt ibland det också :) Så jag Johanna och Emelie gick till jensas och käkade lite mat, gott det :) bättre än skitmaten i skolan! fyfan för den! tagga till körkortet nudå! men det är så mycket teori, men snart så !
snart är inte gatorna säkra längre, absolut inte när jag och Angelica är i samma bil haha :P


image15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0