sommarväder

sjukt skönt väder ute. Det har fan varit sol nu i flera dagar, och varmt är det också :) Ändå så är jag så hilma trött hela tiden, är så skoltrött just nu att jag bara vill sjunka genom jorden.. Har svenskaprov på fredag och jag känner att jag verkligen inte orkar plugga, men man måste ju.. Och imorrn har jag körlektion och måste läsa på i böckerna om lite grejjer, men de är ju egentligen bara kul :) vill bara sitta ute i solen nu , men man måste ju plugga som sagt!

Har inte skrivit på över en vecka nu :p men men..
I helgen hade Annika middag för hon har fyllt 18 :) skitkul det, och hur god mat som helst :) Har även jobbat hela helgen.  Jag och Emelie var med på inventeringen i söndags, vi var hur trötta som helst innan vi skulle åka hem, så när vi cyklar genom stan i sandviken håller Emelie på att kissa på sig av skratt för vi är inte så jävla normala hela tiden :b vettefan vad som händer i helgen, har inget inplanerat : ) skitskönt!
Nä nu ska jag plugga.. :) kul de !

HÖRSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0