varför är himlen blå?

Imorse var jag riktigt seg! Jag kom verkligen inte upp ur sängen, fyfan vad trött jag var! Men men, jag pallrade mig iväg till skolan i alla fall :) Har väl varit helt lugnt i skolan idag.. :) Jag längtar tills vi flyttar in i den nybyggda delen på skolan , ska bli sjuuuukt skönt att få fräscha och nya lokaler :) Har varit in och smygkikat, skitsnyggt :)
Idag bestämde jag med Marte och Linda (utbytesstudenterna från Norge) att vi skulle umgås imorrn kväll och käka tacos och kika på TV på vandrarhemmet där dom bor, det är jättefint där :)

jahaaapp, träning ikväll som vanligt :) Det blir min näst sista innebandyträning IN HISTORY.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0