clean

Så, nu har jag storstädat mitt rum kan jag lova! Har bytt sängkläder, torkat överallt, dammsugit, rensat garderoben (vilken är lättare sagt än gjort), haha ja och rensat lådor och skåp :) Har fyra påsar med bara skräp och stora högar med kläder som ska bort :) Tänkte göra en god gärning och skänka dom till barn i fattiga länder :) Istället för att bara slänga bort dom, det känns så onödigt ! Som ni ser har jag en ny och fin blogg också, min käre vän lias gjorde ännu en ny :) men nu är jag riktigt nöjd, ljus och bra :)

Var precis ut med Siri min älskling, fast hon tycker inte om att vara ute när det är blött, så när vi har varit ute i 5 minuter så börjar hon putta på mig och vill gå hem igen, så då är det ingen idé att fortsätta, utan bara lyda henne och gå hem igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0