heldag i gävle

Hallå :)
Idag har jag och Denise tillbringat hela dagen i Gävle :)
Köpte en svart byxdress och en klänning med lila mönster, på Åhlens.
En ögonskugga, ett skärp, två nagellack, ett par underbart fina skor och lite smågrejjer :)
Blev lite halvt chockad när jag såg kontoutdraget :) men men, har man jobbat och slitit hela sommaren måste man få unna sin lite shopping tycker jag :) Blev även lite käk på donken sen tog vi bussen hem :) Missade 13-bussen med 5 minuter så då fick MajBritt hämta oss så åkte vi hem till mig :) Fixade lite med bloggen sen gick Denise hem :) Så nu tänkte jag lägga mig och läsa lite :) Sjukt trött , och ont i fötterna med ! Imorrn blir de bara chill :)

knäppte några kort på Siri min älskling och mig idag...
Och ja, hon dricker inte ur sin skål, utan ur en flaska :) annorlunda måste man ju vara! :)



     

Kommentarer
Postat av: Denise

Ja kul hade vi allt :D

2008-08-12 @ 00:42:16
URL: http://timmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0