in the government yard in trenchtown.

Idag är jag uppe tidigt kan jag lova, vaknade för cirka en timme sen, och jag kan helt enkelt inte somna om! Väldigt irriterande... Sen är jag hur hungrig som helst också :) ska väl gå ner och äta lite snart! Tänkte skriva några rader här först :) idag ska jag åka till Gävle med Denise :) har blivit mycket gävle på sista tiden nu, men :) Ska leta efter en present till Hannah för hon fyller 18 på onsdag!!! :D Sen ska jag köpa en present till Johanna också för hon fyllde 18 i fredags! :) Och så har jag och Denise inte vart med varann på ett tag så det är dags nu :) Vi har alltid lika kul, haha :D

Kommentarer
Postat av: Denise

Klart vi alltid har lika kul :D Lika kul humor ;) hah!

2008-08-12 @ 00:40:46
URL: http://timmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0