it's another day for you, you and me, in paradise

HEJ :)
Igår var jag och mamma till stockholm över dagen, gick i gamla stan först en sväng, köpte en superfin skinnjacka där :) Letade även efter ett nytt navelsmycke.. men hittade ingen. Vi gick och käkade på Michelangelo , supergod pasta med renskav åt jag, och mamma åt lax :) Sen gick vi tillbaka till stan. Köpte inte så mycket egentligen, helt sjukt, jag köpte bara tre tröjor på Monki... Hittade en väska också, den kostade 500 och var nedsatt från 1300... Så det var väl ett kap egentligen, men ja... stod och velade ett tag där men.. det blev ingen väska.

Idag har jag sovit ut , sov till nästan halv tolv... gick upp o käkade frukost, sen ringde lias, då hade jag fortfarande sovkläderna på mig, så på 20 minuter han jag ; duscha, välja kläder, sminka mig... haha, det var helt sjukt :) så åkte vi in till gävle på cityfesten men hennes mamma och lillebrorsa calle :) Köpte en klocka och en superfin jacka på Ginatricot :)

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0