tisdag 12 augusti

Jahapp, detta var en hektisk morgon vill jag påstå :) Vaknade vid halv tio, gick upp och åt en macka och grejjade lite :) Sen tog jag mig en cykeltur till prix och tog ut pengar och åkte till lias :) Skulle fixa lite grejjer, men det sket sig i sista stund, men till slut löste det sig :) Så jag och lias fick reda på ett och annat, och det var inte trevligt, usch usch!!! Tänker inte skriva det här för det är.. ja, helt osannolikt helt enkelt! Så stog vi utanför henne ett tag och snackade så cyklade jag hem igen :) Siri blev jätteglad när jag kom hem, när det är såhär fint väder vill man ju vara ute. Så vi tog en långpromenad, eller ja, rätt så lång i alla fall, gick igenom skogen mot björksätra typ, lite creepy men :P Så pallrade vi oss hem efter ett tag, satt oss på gräsmattan en stund, kanske hur skönt som helst :) Så nu sitter jag här på altan, svalt och skönt :) Idag vill jag inte göra nånting känner jag, skönt att bara slappa en hel dag :) Så .. så får det bli :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0