a-freedom

Idag har jag varit ner på stan med mor och far, lämnade in mina stackars skor.. dom ska klackas om redan efter en vecka :) Det är bra gjort.. Sen åkte vi hem och åt lite kladdkaka som mama hade gjort , sedan kom min käre vän brusch och fikade hon också ! Då åkte vi till valbo en sväng och kikade lite, seeeeeeen gäääääsade vi hem till järbo och åt tårta/spagetti och korv! Brusch fixade även min blogg :) Kanske nummer 1 ? :) Så nu har vi färgat lite hår och ska väl dra oss tillbaka till viken snart :) Och imon är det nyårsafton, herreguud vad året har gått fort :) Men det ska bli skönt att börja ett nytt år:) snart är det till och med student,längtaaaaar, men egentligen har jag lite ångest... :)



Can you believe we still around?
After so many hit the ground
And we ain't gon stop now
Until we get that
Freedom, Freedom, Freedom, Freedom
Everything I have, everything I own
All my mistakes man, you already know
I wanna be free, I wanna be free
So I search to find my, find my
Freedom, Freedom, Freedom, Freedom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0