atbycnc

åhej vad effektiva vi är i skolan nu, pluggar verkligen in i det sista, koncentrationsandan på hr är verkligen superhög:) Eller så inte, vad gör vi i skolan egentligen? Ingenting är väl det rätta ordet. Idag har vi typ suttit i restaurangen, knappat lite på datorerna och hållt på med menyerna till våren, men det går verkligen inte framåt.. Väldigt segt nu skulle jag vilja säga. Men det kan ju vara skönt med slappdagar också. Men det känns som att man hellre skulle kunna göra mer nytta hemma!
I alla fall så ska jag snart iväg på möte på jobbet, skitkul verkligen, hoppas vi får fika, annars är det onödigt att komma! Näärå, men får väl se vad det är vi ska prata om.. :) Imorrn är det julavslutning på folkets hus, ska dit och vara där en timme, får väl se om de blir en sväng in till Gävle efter det med maddee o kanse lovisa :) Kristian tjatar även om maskeraden som är imorrn:) men jag vet inte vad jag ska vara isf`? Kanske en katt :P krillbaa skulle stå för stylingen, så vi får väl se hur det blir med den saken :) Seeeeen blir de bartender in da järbo med liässs:)
ne nu lär jag göra mig iordning till mötet, sen gå ut till skjutsen:)

bye bye baby, it's been a sweet love, yea.


Lite fula bilder från norge<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0