det var ju bra för dom - m.o

Hektiska dagar har jag haft nu vill jag lova. Sen i torsdags har jag inte sovit normalt en endaste natt. I Fredags var det lusse, vilka andra än IBK kir hade chans att vinna? Jo, inga. Skönt med andra segern i rad. Det var en kul kväll/natt/morgon. Kom hem klockan sex på morgonen och duschade och sånt. Gick och la mig med håret invirat i en handduk, vaknade två timmar senare och åkte iväg till jobbet. Jobbade till halv fyra, sedan åkte jag hem och skjutsade mamma och några till ner på stan, åkte sedan hem igen, åkte sedan och skjutsade bror och hans kommpisar till gävle, åkte hem igen och skjutsade ner pappa på stan, hämtade madde vid nordea. Åkte och köpte godis, sen hem o kika på Braveheart, kollade på nästan hela filmen, slocknade och missade en bit av slutet, men vi såg i alla fall när skottarna vann sin frihet mot Engelsmännen, "Jaha, det var ju bra för dom" sa madde med sömntrötta ögon. Lite roligt. Skjutsade hem madde vid ett tiden, tänkte hämta mamma och pappa på samma gång, men nejdå, då är ju taxi mycket bättre att åka! åkte hem och sov, upp å jobba igår igen. Åkte hem efter jobbet, städade och grejjade på mitt rum. Sedan somnade jag vid 22 tiden. Upp igen klockan TVÅ på natten, hämtade Lina i norrsätra och var på "projektbesök" på Marangoni. Klockan sju på morgonen var jag hemma igen, tänkte sova då egentligen, men då kommer det en rörmokare och knackar på dörren, och ska byta toa och grejjer på övervåningen. Mm, HEJ, där gick de inte att sova ne. När han gett sig iväg sov jag cirka en timme på soffan, sedan iväg till skolan till lunch. Efter skolan åkte jag madde o lovisa till valbo och julhandlade, kom hem vid åtta tiden. Nu har jag slagit in lite julklappar och ska sova. Tack, en hel natts sömn på en o samma gång, ett mirakel, TACK och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0