födelsedagskalas

igår fyllde emma 18 år :) så det blev paj och tårta i lokalen med massa trevligt folk :) emmaö hade arrangerat det hela jättebra och jag tror inte det var nån som hade tråkigt:) sjöng massor med gamla godingar, lekte lekar och sprayade glitter överallt, eftersom det var glittertema :) Helt sjukt kul var det, inte lika kul på krogen, men det dög väl där också:) Nån jävla äcklig typ som inte sa trevliga saker till mig o lias, så vi var på hugget utanför krogen, usch, jävla typ! Imorse när jag vaknade kändes det som om jag hade legat i öknen och torkat i två år, helt sjukt törstig! Halsade väl i mig två liter direkt på morgonen eller nåt sånt! Nu sitter jag här o har precis betalat studentmössan och dom andra sakerna :) Det är fan nära nu, vi har redan gått ett halvår liksom :) Men det känns inte som att vi gör så mycket i skolan ändå.. Men nu har jag faktiskt två saker jag måste vara klar med till imorgon, ska skriva en krönika om skräck, och läsa på lite om kristendomen, superroligt!:)
CIIIIAOOO



Volbeat - We

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0