när du kommer..

vissa dagar är gamla visor med ted gärdestad det bästa som finns. typ som idag :)
Jag förstår mig inte på vissa människor, kan dom inte bara fatta att dom är typ, dumma i huvet? Väldigt svårt för vissa att förstå i alla fall. men men, det är ju som det är. Orkar inte med allt jävla skitsnack hela tiden. Egentligen är jag väl inte superinkluderat i allt, men det är ju mina kompisar som måste stå ut med skiten. Sluta snacka skit och bete er som normala människor! Tack!
Jag o mami åkte och julhandlade lite idag, blir väl förmodligen tretusen vändor igen men, i alla fall :) Sovmorgon imorgon, det är ett plus i kanten!
Annars taggas det inför lusse ! :D


vaaaaaaaaaaaarför ska de va så komplicerat?





Har glömt visa denna fina bild! Min käre vän Caroline Lias när vi skulle tanka på Jet, varför inte ställa sig lite närmre? Haha! "Är det bra nu Malin?" HAHAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0