weeeee

jahapp, äntligen får man en stund för datorn! Det känns som att jag bara stressat hela veckan, men det har varit en rolig vecka:) Har umgåtts med bästa Angelica, fikade lite på stan och sånt, grönsaksdipp och Blades of Glory, kanske hur bra som helst! Julaftonen var mysig som vanligt :) Sen det här med juldagen... frågan är inte OM det spårar, utan NÄR det spårar. Jag, Lias, Annika, Hannah, Johanna, Lovisa och Madde var i min lokal till en början, vi hann inte ens öppna drickan innan det spårade känns det som :) Haha, men det var kul i alla fall. Var på Lobby klockan 21, satt vid bordet en kvart, sen tappade typ alla bort varann, eller jag tappade bort alla, träffade bror också :) Stapplade runt i för höga skor tills klockan var 2 :) Kvällen avslutades på sibylla, mycket folk var det, så mamma kom och hämtade mig halv fyra, och då ringer taxin, vafan tänkte jag? Har jag beställt en taxi? Haha... men det var nog någon annan lycklig människa som fick åka med den! Mådde inte allt för bra dagen efter, men jag städade lokalen sen blev det en TV-dag :)

I helgen har jag jobbat och nu är jag trött! Blir nog tv-kväll idag med :) Och nu känns det som att jullovet börjar för mig :)

some pictues from the Juldag!
"vi hade i alla fall tur med...?"

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0