another dose of unhappiness

jaoo var ett tag sen jag skrev nu, har inte haft något kul att skriva helt enkelt :) vaknade nyss, ovanligt sent faktiskt :P
Men i Söndags var jag, sara, fredde, kacke o patrik ut i stugan och umgicks lite :) det var sjukt mörkt och sjukt kallt, men kul var det ju , spelade "med andra ord" haha kanske hur kul som helst, och jag idiotförklarade mig själv igen eftersom sara bara skulle beskriva geografiska saker :P haha "mellan Nord Amerika och Asien" haha VA? ;) mm men kul var det i alla fall :) jag o sara var väl piggast vid fyra på morgonen av allihopa, polisrapporter och sånt :p jaa så sov vi väl i två timmar, sen halv sju gick vi upp för nån kom på idén att vi skulle ut och angla/pimpla...
men ahh det var ju inte speciellt varmt kan jag lova, men vi hade ju asheta overaller på oss :p men jag gillade inte att man fiskade med levande fiskar, vad det nu var :p fick ingen jävla fisk i alla fall, och jag höll seriöst på att frysa ihjäl, så vi packade ihop alla grejjer och gick in till sara och åt frukost :)

nyårsafton var helt lugn, hur skönt som helst :) var lite poppis där ett tag haha :b jaja får väl se vad som händet idag, imorrn ska vi i väg ut i järboskogarna i alla fall, tror jag :P haha

hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0