amarula tree

ojojoj , nu är det över en vecka sedan jag skrev ner någonting här i bloggen... kan det bero på att jag jobbar varenda dag? Ja, jag tror faktiskt det, förra veclan jobbade jag varenda dag förutom torsdagen då jag var ledig, och denna vecka är jag endast ledig IDAG! Jobba i två veckor i streck, det är fan sjukt jobbigt... Så när man kommer hem vill man hinna med allt, vara med kompisar, åka och bada, ligga och lata, sola, kolla på film och ja, man vill helt enkelt hinna med allt.. men jag hinner inte ens skriva lite blogg... blir mest att man ligger framför TV:n när man är ledig, man orkar inte göra något annat... men men , det kommer bli en rejäl lön i alla fall, det är väl det enda positiva !! :)

NU: Göra mig iordning, åka ner på stan en sväng och kika efter ett och annat klädesplagg, om jag hittar nåt :)


En gammal bild på zigge och siri , :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0