anything you've been dremin' of

Jahaa, igår jobbade jag över en stund, för fem stycken var sjuka igår.. Så vi var kort på folk överallt. Men det gick bra, men det var stressigt ett tag.. När jag kom hem duschade jag och la mig framför tv:n och kollade på Mr. Beans semester.. Haha, den kanske var hur bra som helst!! :) Sen var det bara skit på tv:n, och filmer som det var typ en halvtimme kvar på, och det orkar man inte kolla på... Somnade även på soffan och vaknade tjugo i ett på natten.. gick upp och la mig och sov till nio idag :) Och min älskling Siri är ju inte hemma, hon är ute i årsunda hos hennes uppfödare men imorrn kommer hon hem :) Nu tänkte jag åka ner på stan en sväng :) sen ska jag och lias kanske festa ikväll, annars vet jag inte vad jag ska göra... :)



ciaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0