avundsjuk

mamma och pappa har varit i london nu sen i torsdags.. får sms lite då och då, "Nu är vi på oxford street" , "Nu är vi på harrods" , "Nu är vi i notting hill" .... SNACKA OM AVUNDSJUK JAG ÄR?? :P faan, skulle vara underbart med London :) Det har faktiskt gått förvånandsvärt bra att vara ensam hemma, jag som knappt kan sova ändå. Igår hade jag myskväll med siri :) kikade TV och käkade vindruvor, :P ställde klockan på halv nio eftersom siri måste ha mat och så var vi ut och gick en morgonpromenad :) hur skönt som helst!

så nu sitter vi framför tv:n igen, kollar på The Queen , och lyssnar på thin lizzy, :) får se om lias kommer hit snart :) får se vad vi hittar på :)

13:16
Jag blir så jävla förbannad. Sitter och kollar på Animal Planet, på djurpolisen i usa nånstans.. Dom fick in en hund som bara var skelett, men den levde, det var helt sjukt. Den kunde inte stå på benen utan bara låg ner hela tiden. Veterinären undersökte hunden och hittaade ett ben i munnen på den som gjorde att den inte hade kunnat svälja eller äta på minst en månad. Och det sjuka, ägaren erkände att hon visste om att den hade något i halsen/munnen, men inte gjorde något åt det.. Hur kan man göra så? Det fanns inget veterinärena kunde göra, dom fick avliva den. Skjut ägarna, det är det ända som hjälper.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0