for the sun

jaha, idag har jag suttit hela dagen nere  på körskolan, det går bra nu :) känns såå skönt ! Får väl se när det där jäkla körkortet kommer bara.. Meen i alla fall, det känns inte som att det är sommarlov, jag bara jobbar och jobbar hela tiden, men sånt är livet, skönt när lönen kommer :) I alla fall i helgen var jag på middag hos sara och emilia för om har fyllt 18, grattis till dom! Åkte med Annika till resecentrum där jag hade min cykel, så fick jag cykla hem tolv på natten... Sen på lördagen jobbade jag till sju, så tog jag tjugo i åttabussen hem, så var jag hemma kvart över åtta, duschade och gjorde mig klar inför krogen, var klar kvart över nio, men var inte nere på centro förrens halv elva, för de krångla med ankans buss och shit, men vi hade i alla fall kul :) seeegt att man jobbar hela helgerna, skulle ju upp nio dagen efter :) Men jag var ovanligt pigg när jag vaknade faktiskt :P

Jobbade igår, så nu är jag ledig tis, ons, tors, sen jobba hela helgen igen! Längtar tills jag är ledig en jävla helg så man kan hitta på nåt kul :) Näää nu ska jag kanske vara med emme och linne en stund, får se vad vi hittar på !

och förresten, imorgon kanske jag och emelie ska åka till ida i storvik och rida på hennes häst, askul ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0