haha

00:27
Så nu har Emelie varit här med mig ikväll :) alltid lika sjukt kul har vi!
Idag har jag varit hos mormor, tog en promenad med Siri dit och åt lite soppa :)
Sen gick jag hem så regnade det lite så då tog jag in Siri i duschen och duschade hela henne :P skitsöt blev hon:)
Emelie kom till mig sen, vi beställde mat från Milano, inte för att vi var hungriga, men vi hade inget att göra:b
men det var gott med lite mat i alla fall:) kikade lite på film, o spelade chicago, men vi blev lite övertrötta :) 

01:37
Nu har mamma och pappa kommit hem från London:) hur skönt som helst, nu kan jag sova på nätterna :)
Det är sjukt äckligt att sova själv tycker jag.. menmen :) nu är dom hemma iaf..
Klockan är sjukt mycket.. ska upp klockan sex imorrn och jobba.... det suger hårt.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0