hejdå körkortsboken

skönt :) hur skönt som helst! nu kan jag andas ut, körkortsboken, ett minne blott! mmm :)
i måndags var jag i järbo med emilia,  hannah, annika, johanna, sara, jenna och linne. Jag, emilia, linne och hannah käkade en bit på Freddes, annika jobbade då också.. Så käkade vi sen kom sara och jenna, så gick vi till Ica och handlade lite godis sen gick vi hem till Hannah och spelade lite poker på hennes altan, det var alltför mysigt :) jag och emilia tog elvabussen hem, så hämtade jag min cykel som jag ställt utanför emelie, ringde även till henne så hon kom ut på balkongen och pratade en liten stund :) sen cyklade jag hem och sov... :)


Och idag har jag kört halkbana.. det kanske var hur kul som helst.. :) jag och Frida ägde dom där från leksand i alla fall, det var viktigt :) Så fick vi sätta och i en bil inne i ett rum, så snurrade hon oss upp och ned, så fick jag klättra ut genom framrutan, hahaha det kanske var hur äckligt som helst, och Frida skrek, och skrek... :P men det var kul!

vet inte riktigt vad jag ska göra nu, ta de lite lugnt i solen kanske :)


ciaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0