lager ettfemsju igen

Ja, jag köpte ju ett  par byxor på lager när jag var där i lördags, men så ångrade jag mig, så jag Lias, Kacke och Calle åkte tillbaka igår och lämnade tillbaka dom :) så lias storshoppade och gjorde av med 30 kronor... :) haha. Sen åkte vi och käkade på nån pizzeria i Falun :D betalade även på en parkering där det var gratis att stå under helgen.. smart?

och i lördags hyrde jag o lias en film, och det var förmodligen det sämsta jag nånsin sett, helt sjukt värdelös! Men men, efter det kikade vi på The notebook, och den kanske var hur bra som helst :)

idag har jag vart i gävle en sväng, och nu ska jag nog till järbo med emilia och åka hem till hannah låter det som :) trevligt trevligt!



ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0