walt?

30 grader i solen ! kan det bli skönare? Fast.. jag har ju inte utnyttjat solen någonting idag, men jag ska gå ut och lägga mig i solen nu tänke jag :) hur skönt som helst ska det bli!

Igår var jag och sara o emilia in till valbo en sväng, skulle inte köpa något speciellt, men jag lämnade tillbaka en klänning som jag köpte på Bikbok.. Den satt inge bra , den kändes för stor liksom, och så lämnade jag tillbaka den.. Sen käkade vich  lite  på ikea, kändes jobbigt att vara på sitt jobb när man är ledig, men men :) Vi köpte en varsin barnpasta, eftersom vi hade bstämt att vi skulle ut o käka i gävle på kvällen. Så jag sara emilia och malin skulle ha sett Sex and the city igår, men vi hann inte in i tid, så vi gick till Chruch Street Saloon och åt istället, kanske hur god mat som helst där! Vi beställde även in världens godaste drinkar, lobby, släng er i väggen. Haha, nej men dom var helt sjukt goda , och så hade dom lagt i geléhallon och massa frukt, hur gott som helst! typ 75 spänn även, det kan man unna sig själv :) Vi satt där från 21 till nästan tolv, sen begav vi oss hem till sandviken igen :) var väl hemma vid två eller nåt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0