ikeafamilykort?

Hallå! I helgen har jag bara jobbat! Och i lördags var det långlördag, det innebar att jag jobbade till sju istället för halv fyra.. menmen :) så är det ! Har i alla fall suttit i kassan, och tagit emot all skit från gästerna :P fan, alltså, vissa klagar så mycket att man bara vill slå till dom ! Spela roll då, om kaffet kostar 5 kr eller är gratis? Snåljåpar. Skulle på cruising egentligen, men de blev inte så, var så sjukt trött, sen fick jag ingen skjuts ner på stan heller.. kändes som att jag inte missade så mycket heller :) Istället kollade jag mamma och pappa på två filmer, Zodiac och This is England.. riktigt bra lär jag säga :) men Zodiac var lite seg :P men skitbra!

Imorgon ska jag och empa till Gävle hade vi tänkt, måste inskaffa lite nya sommarkläder , även kika på lite annat :) Imorrn börjar vi även halv ett, kanske hur skönt som helst :) och detsamma på tisdag :) känns som att det bara händer roliga saker nu framöver .. framförallt fredag ! 18 år då, kanske superskönt ! :) Nää nu ska jag ta och läsa lite teori :) ciaaaaaaaaaaaoo


förresten! Min älskling Siri har ögoninflammation.. :/ förut har hon bara varit lite röd, men nu har hon en vit hinna över hela ögat och hon vill inte öpnna det.. så pappa ska till vetrinären imorgon, hoppas det inte är nåt som är farligt bara : /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0