hundcafé och brynäsvinst

igår var jag och Denise till hundcaféet i stan :) vi åkte buss till stan, och Siri och Zigge var ovanligt lugna.. gick sista biten, vi tycker även synd om dom hundar som bor i stan och bara rastas ute på stan, det finns ju inget gräs eller nånting?? menmen, vi gick in på arken och det var bara jag och Denise som satt på caféet.. vi köpte en varsin hundkaka till Siri och Zigge, kan lova att dom tyckte att det var gott! :) Dom fick sitta på stora kuddar som låg i fönstret så dom kunde även sitta och titta ut, vilket dom tyckte om :) så satt vi där och pratade om allt möjligt som har hänt, och Siri och Zigge var förvånandsvärt lugna.. det var skönt det :) när vi var klara gick vi och kikade i affärn och köpte med oss lite hundgodis hem :) vi gick en promenad hem och båda två hade spring i benen när dom hade suttit still inne ett tag. hur trevlig dag som helst :D finns lite bilder från gårdagens besök på caféet nedanför :)

när jag kom hem kollade jag på brynäs - västerås i kvalserien, Brynäs vann och det var sjukt skönt :):) gick och la mig tidigt för jag var så jävla trött, ändå sov jag bara till tio imorse :b så, idag har jag och siri varit ensamma hemma hela dagen, så vi har varit ute på en långpromenad sen gjorde jag teoriläxan :) och ikväll är det sista matchen för säsongen, vi ligger redan sist med minst poäng så den här matchen spelar ingen roll egentligen.. :)

skönt med lov, får se vad som händer :D

       



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0