påsk och 10 minusgrader

jaha, här har man köpt vårjacka och hängt undan vinterjackan, och så blir det kallare än det någonsin varit på hela vintern? nej, ge mig sommar nu!! längtar efter sommaren sjukt mycket!

jag har jobbat hela helgen, det har varit ganska lugnt och skönt faktiskt :) har väl inte så mycket att säga om helgen egentligen, var med emme, sara, malin och sandra i lördagskväll, satt på donken och pratade och hade trevligt :) fick skjuts hem av Chrille som nyss fått sitt körkort :) det gick bra fastän det låg elva miljoner saker i baksätet.. :b

idag har jag, mamma och pappa varit i valbo en sväng, hittade en massa fina kläder, men jag har inga pengar nästan, så jag får vänta tills imorrn när jag får lön :) plus att imorrn ska jag in till gävle till tandläkarn, så då tänkte jag gå och shoppa lite efteråt :D Vi gick även till ikea och åt, pratade lite med pernilla som även jobbade idag, idag var det riktigt mycket folk så dom hade nog mycket att göra. Som tur var hade jag i alla fall råd med ett par nya strumpbyxor (: fick även ett par mjukisbyxor av mor (: 

imorrn ska jag upp tidigt så det blir nog en lugn kväll också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0