you can't fight the tears that ain't coming

åhhhh vilket härligt väder det är ute :) jag och Siri var precis ute på en promenad i solen! hur skönt som helst. Idag ska jag ha avslutning med mina pojkar -99 :D vi ska först till Jernvallen och bowla sen ska vi gå till monroes och äta tacobuffé! Det är inte helt fel det inte! Så jag vet inte riktigt vad jag ska göra tills dess.. men imorgon ska i alla fall jag och Emilia åka till Valbo och shoppa lite :) får se vad man hittar dåå (:

Igår satt jag och Annika på körskolan tills att våran lektion skulle börja, och efter tre försök klarar Annika första steget, fyfan vad glad hon blev, grattis Annika :p haha! Efter teorilektionen kom mamma och hämtade mig och skjutsade mig till Jernvallen för vi skulle spela match mot Alba.. jag fick sitta första perioden, men sen fick jag spela andra och sista, det gick bra men vi vann inte, menmen :)


Bjuder även på lite fina vårbilder på min älskling Siri :)


            

Kommentarer
Postat av: Anonym

de är ju bilder på dig själv maaaalin :)

2008-04-08 @ 19:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0