12 dagar!

Nästa vecka fyller jag år, och det är helt sjukt! Liksom NÄSTA vecka, det är ju hur nära som helst :) men det ska bli sjukt kul! Känns som att jag inte pratar om något annat just nu, menmen, man blir bara 18 en gång satt :) Idag har det väl inte hänt så mycket i skolan , ställde klockan på halv sju, men gick upp halv åtta, och jag visste inte alls vad jag skulle ha på mig, ungefär som lias så fort hon ska gå utanför dörrn :P haha! Nää men jag struntade i frukosten, eller, jag åt tre skedar havregrynsgröt, skyndade mig fort som fan till skolan, kom fem minuter försent, men det gjorde i alla fall inget ! Idag på dietiken lagade vi nässelsoppa, är ungefär lika gott som det låter :) haha! I alla fall så rotade jag fram lite havregryn ur skafferiet och gjorde mig lite gröt :) Och gott var det kan jag lova! Sen hade vi håltimme i typ två timmar ! Satt på HR och tog de lugnt ett tag, sen gick vi o käka, sen har vi haft bild :) har typ suttit och geggat på massa papper :P så nu sitter jag och lyssnar på favoritlåten Justin Timberlake -  Losing my way ! Hur bra som helst ! Nu ska jag i alla fall plugga lite matte, har sista uppgiften i matte imorrn, sen ska jag aldrig mer läsa matte, seriöst :) helt sjukt, 12 dagar!


lias kirra min blogg :) gjorde den lite ny och fin !
Siri har även fått ögoninflammation.. men det verkar bli lite bättre nu :)
Det var ju faktiskt meningen att jag skulle plugga matte, men ahh, måste göra det nu i alla fall !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0