congratulations!

Hallå Hallå :) Jäklarns fint väder ute idag, riktigt riktigt hett ute, fyfan..! Men man ska inte klaga. Grattis bror 22 år Har haft två lektioner idag i skolan, så typ vi har legat utanför HR hela dagen.. vi hade inte så mycket att göra så vi började kasta "GRIS" , jag åkte ut först såklart :) men gris var ju inte det roligaste ordet, så det blev "HR-bög" och lite andra vackra ord sådär :) men men ... Empa o jag var på mc donalds och käka en glass efter skolan också, kanske hur gott som helst :) Har även haft körlektion idag, så nu har jag lärt mig parkera :) kanske hur kul som helst .. :) Så nästa gång ska vi ut på landsväg :) ska bli skitkul det ! hoppas det blir lika fint väder imorgon också :) för i helgen jobbar jag så då får det gärna vara dåligt väder , haha :) meen nu sk ajag och far min kika på national treasure 2 :)


ciaaaaaaaao





Kommentarer
Postat av: Jasmine

Vill du läsa en blogg fylld utav mode, sport, mängder av roliga projekt och en massa designs? Kolla då in denna blogg:

http://assmine.blogg.se

2008-05-29 @ 19:44:30
URL: http://assmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0