just gonna let it out

Ahaa, igår var jag med Lias, var hem till henne först sen gick vi ut o gick en sväng :) till mcdonalds sen till prix o köpte djungelvrål .. Det var ju tur att vi köpte dom, för vi hade ingenting att göra sen, så vi kollade hur många man fick in i munnen samtidigt, resultatet blev 50 st :) haha, jag har varit helt torr i munnen idag , lite salt i dom :P finns även lite bilder på carolinelias.blogg.se ! :)

Idag har det gått jättebra i köket :) laxen gick som fan.. (: meen sen åkte jag ner på stan och kikade på alla fina människor som gick på bal.. :) var helt sjukt mycket folk och föräldrar som skulle knäppa kort vart man än gick , så man var väl i vägen för elvahundra kort eller nåt .. men men dom får väl skylla sig själva :) vet inte riktigt vad jag ska göra idag, men ska väl bara ta de lugnt :) Fick även lönebesked från sandvik idag, serverade ju på deras bolagsstämma :) skönt med extra pengar ! får se om de är nånting på tv ikväll då som är värt att kika på :)

peeeeeeeeeeeeace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0