not ready to make nice

ojojoj vad fint väder det var idag då :) Idag har vi som sagt kvällsöppet, så jag börjar klockan 15:00, och slutar väl vid 22:00 skulle jag tro! Så, jag sov till nio ungefär, så gick jag upp och käkade lite frulle sen gick jag ut med Siri en sväng och knäppte lite mysiga bilder som finns där nere :) Lägg även märke till Siris fina halsband som hon fick när hon fyllde 7 år  ;) Pluggade även lite teori, det är ju som sagt bara 17 dagar kvar tills jag fyller 18 år :) tagga körkort! Men , jag har kommit på en sak, jag vill ju ha en bil också? Och hur billigt är det då? nej, inte billigt alls.. Men men, får väl låna mamma och pappas så länge :)

igår hade jag matteprov, funktioner, och herre jävla gud, jag klarade mig, hur galet det än låter, så är det faktiskt sant! Det är helt sjukt, meeen stolt som fan är jag nu :) Så nu har jag bara en liten uppgift kvar att göra, sen ska jag aldrig mer titta åt en mattebok! Fyfan.. Jaa om en timme ska jag pallra mig iväg till skolan.. nu kommer man ju i alla fall pigg till skolan :b



I try my best to be strong,
but you know, it's so hard!





       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0