only heaven loves you now

Idag klarade jag min sista matteuppgift, känns så otroligt skönt :) Hade även körlektion idag på håltimmen, gick skitbra :) Så nu är jag klar med stadskörningen , ska lära mig parkera på torsdag, kan behövas ;) haha! Kom precis i tid tillbaka till lektionen i skolan, gick igenom menyn till imorgon, och då är det sista dagen på den här terminen som vi har restaurangen öppen :) Gick in i köket idag och förberedde till imorgon, har två PM på typ 30 personer på varje :) skönt de, när all mat ska ut samtidigt :) Just nu är jag så sjukt trött, ska nog gå och lägga mig och sova en sväng, men det känns liksom som bortkastad tid, men.. det skulle vara jäklarns skönt :) Imorrn ska jag och mamma ner på stan en sväng, min kära bror fyller ju 22 år på torsdag :) Grattis i förskott till han !


Bjuder på en kockbild från Norge , Lina och jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0