skitmoral

jaha, då har man jobbat en helg till då , skönt att den är över :) sjukt trött nu kan jag bara säga. I fredags gjorde jag ingenting var hemma och tog det lugnt bara! Sen jobbade jag på lördagen, och på kvällen var det peronalfest på Maxim i Gävle :) kanske var hur kul som helst, eller ja , rätt så i alla fall :) skulle ju upp och jobba idag så man ville ju inte vara kvar så länge :) vi hittade ju i alla fall till busshållsplatsen ;) tack var elins skarpsynta blick ;) haha! ahaa, finns inte så mycket att berätta om helgen faktiskt mer än det :)

på onsdag har vi kvällsöppet i skolan , själv ska man ju laga maten :) kom och ät vet ja ! får väl se vad som händer i veckan, ska bo på körskolan hade jag tänkt :)






"det är lätt att tänka bakåt när förvirringen tar fart
och när jag känner så då tänker jag på dig
allt är så förgängligt allting kan briserna snart
men du är oförstörd för mig
du är oförstörd för mig"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0