sommarväder

sitter hemma hos Lias nu, hon är nere o duschar o snart ska vi åka till valbo :) det är sjukt fint väder ute! Känner mig taskig mot Siri nu när jag lämnade henne ensam hemma :S men mamma och pappa kommer väl hem snart, dom är nere på stan o kikar på en ny bil tror ja :P
Jag är i alla fall sugen på ett par nya skor, så jag får väl se om jag hittar några :) 


love's gonna get you down



updt!

Så , har varit i valbo nu, höll på att missa bussen med typ 10 sekunder ! haha, men vi hann på den! Sprang runt och letade i valbo, hittade en kjol som jag velat ha ett tag :P och sen en tröja till mamma eftersom det är mors dag imorgon :) hittade ett par skor också, men jag behövde mindre storlek och en annan färg ville jag ha :P så, det blev inte alls bra med dom ! ska till grannarna snart och grilla där med dom och så , sen ska jag cykla till Lias :)

ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0