va?

Jaa lite trött nu ja! Var som sagt hos Lias igår , Evelina kom också efter en stund :) satt där och kollade på eurovision.. och det var nog sista gången jag gjorde det. FYFAN vilket skit! Inte för att jag förväntade mig att det skulle vara speciellt bra men, alltså, det där var skandal.. cpländer som bara röstar på sina grannar! I alla fall, så stängde vi av när vi insåg att charlotte inte skulle vinna... Så åkte vi till valbo till nån som Eve kände.. var väl helt okej där också :P kändes som att man var mitt ute på landet typ! så vid tvåtiden åkte vi hem , och av nån konstig anledning var jag inte hemma vid min dörr förrens fyra? Jäkligt seg bil... Skulle ha sovit hos Lias, men, de blev inte så :p så nu har jag min cykel och alla mina grejjer hos henne så jag ska pallra mig iväg dit och se hur hon mår , och hennes hus :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0