everything - M.B

snöväder, blåsigt och kallt! Jag har inte bestämt mig för om jag gillar det eller inte. Det är skönt på ett sätt och vis, man får ta på sig varma mysiga kläder, men det är inte roligt att cykla till skolan. Äh , det blir väl vad man gör det till antar jag. Som med allt annat! Idag har jag typ inte gjort nånting, städat, packat upp det sista ur väskorna, varit och handlat, varit ute på promenad med Siri, skrivit ut loggboken från Tällberg, och nu sitter jag och rensar ipoden på massa skitmusik! :) Jag känner för en tidig kväll idag, tänkte duscha snart och sätta mig framför TV:n med lite vattenmelon, det kan inte blir bättre en sån här kväll :) Och imorrn blir det skolan! Ska bli så satans skönt att komma tillbaka!




så säg att du förstår mig
säg att du känner dig lika liten som jag
säg att du förstår mig

e20norr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0