runaround sue - S.Q

Äntligen hemma! Jag tror ingen förstår hur skönt det var att sova i sin egna säng :) Hur skönt som helst, och jag sov som en jävla stock inatt alltså! Har varit med mamma i valbo idag en sväng, jag köpte en skitfin klänning inne på Carlings:) Eftersom det är lön på tisdag så har jag inte så mycket pengar kvar, så jag fick nöja mig med klänningen :) Vi åt lite mat på IKEA, sen åkte vi hem och så kikade vi lite på film, The Postman, mycket bra film! :) Så nu väntar jag på min kära vän Lias.. hon brukar inte bara skitsnabb, men idag slår hon fan rekord i att vara seg :P haha! närå.. men ska väl ut å åka lite ikväll/inatt, skjutsa runt lite fulla folk:) Och på måndag är det skola igen efter tre veckors praktik, ska bli riktigt skönt att komma tillbaka till skolan faktiskt, träffa alla !! :) Får väl se vad som händer imorgon , ta de lugnt förmodligen:)

bjuder på lite tällbergpictures!

    




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0