all my love - L.Z

jahaaa, skönt med höstlov nu :) men det känns som att vi inte gör nåt i skolan ändå, hur slappt som helst.. :) sitter här och lyssnar på zeppelin...bästa som finns! d'yer maker just nu , otroligt bra! Mamma är nere och lagar mat, tror de blir stuvade makaroner och köttbullar, och det är också det bästa som finns :) Sen ska vi ner på stan en sväng och kika lite, får se vad som händer ikväll :) Justja, igår kollade jag och pappa på Mirrors, fyfan säger jag bara... jag vet ju nån som inte kunde sova i alla fall :P usch säger jag bara. Jag brukar kunna somna även fast jag sett en skräckis, förutom The Grudge 2, men ja, den var riktigt bra :) Så det var väl värt att inte sova antar jag :) jobbar i helgen även, lite segt men... :) måste ju göra det ibland också :)
annars taggar jag Fankrike! :) och Tällberg såklart:)

nu:MAT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0