hundra år sen

ja, ungefär så länge sen var det jag skrev här i bloggen.. nää, men det var ett bra tag sen i alla fall :P Har liksom inte vetat vad jag ska skriva, eller hur jag ska formulera mig :P (?) Jaja i alla fall.. dom senaste veckorna har väl varit som vanligt, ja, nästan i alla fall :P Har vart med emma en hel del, om man jämför med hur det var förut ! Och det är hur skönt som helst, jag kan liksom slappna av på ett annat sätt nu, kan inte riktigt förklara men... :) Vi har väl kollat på film , pratat en hel del och tog även en krogrunda i fredags, hon fyllde nämligen 18 år :) Så vi samlades hos henne och gjorde oss iordning, käkade tårta och förfestade lite ! Sen blev det middag på Kharma Lounge , åt en pasta carbonara och drack massa gott till. Andreas bjöd alla på en varsin shots precis sådär innan maten, MUMS! :P robban bjöd även mig emma och emma på en också.. blev vin och skumpa till maten också så det räckte för hela kvällen kändes det som :) haha ... hade hur kul som helst den kvällen, sen delade jag emma och robban sovplats, 1.20 säng och även samma täcke, men det gick bra :) ojoj, sen dagen efter fyllde anders år, så då blev det mer tårta, men emma var inte så sugen.. undra varför !! Hade lite svårt med talet också.. men så kan det gå ! :) ja sen vet jag inte vad jag har gjort för speciellt som jag ska skriva om ...
NU: MAT! Sen kanske baka lite, :)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0