russin russin

you better believe it, that I will do anything for love


Jahaaa, igår sov jag hos emma, sjöng till dobido, spelade så ska det låta och familjegeni, sen klockan 23:00 gick vi ner o badade, pratade om allt mellan himmel och jord :) Riktigt skönt var det, sen när vi blev hungriga gick vi upp och började göra iordning oboy och mackor, gissa vad klockan var då.. hmm joo, 02:20 ! haha, badade i över tre jävla timmar!! HEJ RUSSIN! inte lilla heller, fyyyfan :) sen gick vi o la oss och pratade om saker man pratar om när man är trött, helt sjuka grejjer, tur att ingen hörde..! hahah ;) Sååå sov vi till 10:00, var inte så farligt trött faktiskt... Åt frukost och gjorde oss iordning, hjälpte anders att packa in alla flyttgrejjer i bilen, för emma flyttar ju till stockholm idag :/ sååå nu är jag hemma, tänkte åka ner på stan en sväng, kika på ett par nya skor... Sen klockan tre ska jag och några till upp till högbo till herrgården för kocklandslaget ska vara där och provmatlaga inför VM!! Så då ska jag och några till servera deras mat och få jobba med dom... kanske hur kul som helst?? :)


"Om jag vill kolla på Idol, och han vill plugga, vart ska han vara då liksom?"

Citat E.S.J.Ö

Kommentarer
Postat av: malin

skit dåligt

2008-10-20 @ 14:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0