but once you've really got me under your skin, only for a short time, I wanted out

Jag vet absolut inte vad jag ska skriva. Internet har varit dött i två dagar. Men pappa kirrade det nyss, så det var skönt. Men igår var det egentligen bra, för då skulle jag plugga, och då är det lätt att slinka in på internet istället. Så ja, något gott var det med det i alla fall. Som sagt har jag inget vettigt att skriva, så jag bjuder på lite bilder istället. Snart blir det promenad med Angelica. Jag har haft fem vilodagar från promenad och godisförbud, härliga dagar.

Just give me a kiss, like this!



Sjukt snygga brudar!



Nyårsafton. Älskar Denise i bakgrunden ;) haha!





EGOOOOOBILD WHY NOT LIKSOM!?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0