heaven from hell

Haha fan alltså, igår kändes det som, eller nej, nu säger jag sådär igen "igår", men allt hände ju typ igår, och det kändes som att allt var "igår", eftersom det inte blev någon sömn. Men i lördags var ju det rätta. Studentkryssning. Säger bara det, kanske hur kul som helst. Vet inte hur många hytter man var in i, men många var det. Jag och ida fixade oss tillsammans, drack lite, sen drog vi iväg på äventyr. Dock slutade våra äventyr tillsammans någon gång, jag vet inte när, men vi tappade bort varandra i alla fall :P haha, ida var asfull, jag med kanske, men hon var fullare "Maaaalin, där är du, men nu ska jag dra till sara, vi ses om tolv och en halv minut" haha, det var det sista jag hörde från henne. Sen såg jag henne igen när jag och Jim skulle gå till min hytt och hämta frukostkortet. Då låg hon där och sov, klockan var väl kvart över fem då , och frukosten öppnade fem, och Ida sa att hon redan ätit? :P Lite snabb. Jag, Viktor, Frida och Jim satt väl där från halv sex till åtta någon gång. Haha, kanske den roligaste frukosten i hela mitt liv. Sedan fortsatte vi festa, vi hade typ en timmes powernap i Oskar och Jims hytt. Sprang till taxfreen och köpte mer rosévin. Sen partajade vi tills vi lämnade båten. Askul :P I stora drag var detta vad vi gjorde, (eller inte ens de, gjorde otroligt mycket mer, men näe, inte här känner jag ;) ) roliga detaljer skrivs inte här ;)

Har packat upp och städat idag. Snart kommer friden hit. Film tror ja :)

Vi knäppte runt 130 bilder. Orkar dock inte lägga ut alla här.. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0